Sunday, July 24, 2011

Abang Ipar

peristiwa ni berlaku pada awal febuari 2009. masa tu aku bercuti kat umah kakak aku kat kota bharu. biasa la nak perhabis cuti 2008 yg berbaki beberapa hari lagi tu aku pon pegi la umah kakak aku. yg bestnye abang ipar aku tu ensem, tu matlamat aku g umah kakak aku.

masa sampai kat kota bharu awal pagi tu abg ipar aku yg datang amik kat stesen bas. walaupon umo dia beza lima tahun dari aku, dia nampak mcm remaja lagi gitu...dalam kul 5 pagi kalo tak silap aku, dia datang sorang dgn berpakaian t shirt dan seluar pendek. berdebar jantung aku tengok bulu peha dia... sesekali dia garu konek dia.

aku bertanya "nape? gatal ke?"

dia selambe jawab, " gatal la..tak basuh lagi. semalam buat projek ngan kakak u sampai tak sempat nak basuh..".

alamak! kantoi la dia buat projek ngan kakak aku semalam. aku kata "meh sini nak tolong garukan.." tapi dia menolak kononye takut nanti stim batang dia...

tapi aku nak jugak rasa pegang konek dia. aku cuba beranikan diri pegang konek dia.peeergghh...besar batang dia. dia tak menepis tangan aku. aku cuba beranikan diri seluk tangan aku dalam seluar dia. selain batang yg besar, bulu konek pon panjang! aku mmg taste kalo bulu panjang ni...dia biarkan aku main konek dia yg tengah stim tu...

"biasa ke pegang konek jantan ni?" dia tanya kat aku.

aku pon dgn jujrnya jawab, "bkn setakat pegang, isap pon penah".

"nak isap abang punye?" dia ofer kat aku.pucuk di cita ulam mendatang...

tapi tak sempat la aku nak projek ngn abang ipar aku kat dalam kete tu, just pegang konek dia je. masa 15 minit terlalu cepat berlalu sepanjang perjalanan dari stesen bus dan sampai ke rumah kakak aku.

pagi tu awal2 pg kakak aku ngn abang ipar g kije. tinggal la aku kat umah tu sorang2. boring giler...dalam kul 10 abang ipar aku balik katanye tertinggal barang. aku yg dok tgk tv buat tak tau je la bila abg ipar aku masuk bilik. dok syok tgk tv tiba2 abg ipar aku kuar dari bilik tanpa seurat benang, aku kaget! batang dia yg separuh stim tu di tambah plak bulu yg lebat (entah berape bulan tak cukur) buat aku tak kelip mata...

'rul pandai urut tak?\" dia bertanya kat aku.

aku kata la tak pandai. urut konek pandai la... dia duduk kat sebelah aku dgn btg nye yg mencacak sampai ke pusat. dia mula pegang tgn aku, tangan satu lagi dia letak kat belakang tengkuk aku... aku mula stim. dada berombak laju.

'isap batang abang boleh?" dia membisikkan kat telinga aku dgn menggoda. aku cuba dekatkan bibir aku kat mulut dia. bermula foreplay yg sungguh mengasyikkan. pandai abg ipar aku berasmara. dari cium bibir dia main2kan lidah aku..aaarrgghh... nikmatnye, dia belai aku hingga aku lemas! dia cium tengkuk aku, siap ada lovebite lagi! baju aku dia bukak dengan rakusnya! puting aku dia gigit2 hingga dada aku dijilat sampai ke pusat. aku mula tak tentu arah...syok setelah lama aku idamkan semua tu berlaku, dan akhirnya terjadi juga...

habis seluruh tubuh aku dia gomol. tak penah jantan main ngn aku sepertimana abg ipar aku lakukan.ketiak aku, telinga sampai celah peha dia jilat dan usap.tika tiba giliran aku, perkara utama aku nak batang dia. aku isap dan jilat batang dia yg panjang tu semahu2nya. nikmat dapat isap batang abg ipar aku tu, bulu dia yg panjang tu buat aku bertambah ghairah.puas aku isap batang, aku isap telur dan lubang jubur dia. dia mengerang sedap...lebih kurang 10 minit aku isap tetiba terasa air mani abg ipar aku berdas2 pancut dalam mulut aku. ketika itu abg ipar aku seolah2 kejang selain punggungnya terangkat mungkin syok sgt kot...air mani dia aku telan sikit je...yg lain aku muntahkan balik, taknak la telan semua....

abg ipar aku terus terbaring sambil tersenyum...

"thanks..." kata dia kat aku.

aku hanya tersenyum, konek dia mula kendur tapi aku dok main2kan lagi konek dia tu, aku jilat2 dan usap bulu konek dia yg panjang tu....

lama gak aku main2 konek dia tiba2 konek abg ipar aku stim balik...

" abg nak fuck boleh?" dia bertanya. aku hanya tersenyum tanda setuju. dia minta aku suck dulu konek dia sampai stim. aku menurut saja, hingga konek dia stim semula.aku merelakan lubang ****** aku dijolok oleh abg ipar aku sendiri. mula2 mmg sakit! batang dia yg panjang dan besar tu berjaya juga mnembusi lubang aku. dari sakit jadi sedap! abg ipar aku pandai mainkan peranan. dia belai dan cium aku hingga aku tak terasa dia berjaya masukkan seluruh batang dia yg berukuran 7 inci tu dalam lubang ***** aku...hampir 5 minit bersama akhirnya dia pancut dalam ***** aku.terasa nikmatnya...

kami terlena bersama dalam pelukan yg asyik sekali. dalam kul 12 tghari abg ipar aku tersedar dan bersiap nak g kije balik. memori indah itu tak mungkin aku lupakan. aku katakan padanya yg aku sayangkan dia. dia juga berkata dia sayang dan cintakan aku....hampir tiap hari kami melakukan hubungan ngn abg bipar aku tiap kali kakak aku g kije, aku terpaksa berkongsi kasih ngn kakak sendiri... abnag di, arul sayang dan cintakan abang...

No comments:

Popular Posts