Sunday, July 24, 2011

Abang Askar

Malam itu, aku terasa bosan. Setelah menghabiskan kerja di pejabat, aku menelefon memberku, Halim. Dia bersetujui menemaniku bersuka ria di disko.

Halim datang tepat pada masanya. Kami berdua terus menuju ke destinasi. Setiba di sana, kelihatan ramai yang sedang berdansa. Mataku liar melilau ke sekeliling, mencari wajah-wajah yang kacak dan macho. Hairan sekali, pada malam itu, hampir semua lelaki di disko muda-muda belaka dan sungguh menarik. Aku tertarik oleh seorang lelaki yang berambut ala askar dan berbadan tegap. Aku berikhtiar untuk mendekatkan badanku ke arahnya.

Lelaki itu berkemeja T putih dan berseluar jeans biru muda yang pudar warnanya. Bahunya agak luas dan pinggangnya fit. Kakinya pula begitu bertenaga... menampakkan ototnya yang kuat! Kulitnya kecoklatan dan wajahnya sangat kacak dan menawan seperti kacukan Melayu-India. Pasti semua perempuan yang melihatnya akan tergila-gila akannya. Aku paling meminati lelaki yang memakai jeans ketat... kerana ini menunjukkan kejantanan mereka. Lelaki inilah menepati semua selera aku! Aku tidak tahan lagi menatap bahagian bonjolan ketat di seluar jeans itu! Terasa ingin sekali aku menghisap butuhnya dan merasai air maninya! Tetapi, nampaknya dia seorang lelaki tulen kerana selalu bermesra dengan perempuan di dalam disko itu.

Setelah mendekatinya, aku mencari peluang bercakap dengannya.

"Kamu seorang?"(hampir semua gay suka bertanyakan soalan ini, HeHe)

"Ya,"dia terus berhenti meneruskan kata-katanya.

"Bosanlah! Duduk di rumah, tak tahu nak buat apa!"alasanku untuk meneruskan bicara dengannya,"I Man, U nama apa?"

"I Kamal,"dia terus menghulurkan tangan untuk berkenalan denganku. Gembira hatiku kerana senang sahaja dapat berkenalan dengannya.

"Banyaknya perempuan seksi di sini, ya,"Aku senyum lalu melihat reaksinya.

Kamal bersenyum,"Tapi susah nak main dengan diaorang! Jual mahal"

"hahaa! U kacak sekali, Mal, mana mungkin tidak mendapat perempuan!"

"Perempuan suka..."kamal menggamitkan tangan menandakan maksud duit.

Hah! Inilah peluangnya! Aku terus bertanya yang lebih ghairah lagi,"Jadi, mana tahan kalau air tidak keluar!"

"Hahaaa! Apa boleh buat!"Kamal menjeling ke arahku lalu kembali merenung ke arah lantai dansa.

"Mal, U ada lancap ke?"dengan berani aku bertanya.

"Huhh.."Kamal agak kekok untuk menjawap soalan yang terlalu personal itu. Aku nampak dia seakan-akan malu untuk menjawab.

"Ada kan?"terus aku.

"Sekali-sekala."

"Tidak ada apa-apa yang boleh dimalukan, I pun selalu lancap. Semua lelaki pernah melancap, kan?"sambung ku,"Biasa saja, kan?"

Kamal tersengih kali ini.

Aku terus menjeling ke arah seluar jeansnya yang berbonjol keras itu. Tersangat menggiurkan!

Aku bertanya,"Mal, pernah ke U dihisap perempuan?"

"Ada.."

"Tapi tak sedap kan? Kena gigi!"Aku sengaja mengujinya.

"Ya!"

"Butuh U besar?"sambil mataku menurun ke tempat seksinya itu. Tanpa berkelip pun.

Kamal tersenyum lagi. Aku terus berkata,"Wah, seksinya bahagian ini!" Tanganku mengacu ke arah bahagian butuh yang dilapiki jeans ketat itu,"Kamu tak pakai seluar dalam?"

"Tak, dah biasa tak pakai."

Aku melihat ke sekelilingku, tiada orang yang memerhatikanku. Lalu aku membuka zip zeluar jeans aku,"Aku tidak pakai juga. Kalau tak percaya , lihatlah!"

Aku tunjukkan bulu sulitku yang lebat itu kepada Kamal.

Kamal agak terkejut tetapi bersahaja. Matanya meneliti bulu-bulu sulitku dan sebahagian batang butuhku di bawah cahaya disko yang samar-samar.

"Ko berani yeh!"katanya,"Kalau orang nampak, siap ko!"

"Tak ada orang nampak!" Aku memintanya menunjukkan bukti bahawa dia tidak memakai seluar dalam,"Mal, sekarang giliran U tunjukkan I bahawa U tak pakai seluar dalam!"

Kamal agak terkejut dengan permintaan aku. Setelah dipujuk-pujuk, dia bersetuju menunjukkannya di dalam tandas di belakang disko itu.

Aku mengikutinya ke tandas dengan hati yang berdebar-debar. Kali ini, aku ada peluang menjamah sajian yang paling nyaman?

Setelah masuk ke dalam bilik tandas, dia menutupkan pintu tandas. Kemudian, dia tersipu-sipu membuka zip seluar jeansnya yang ketat itu. Aku dapat terhidu sejenis bauan kejantanan yang kuat daripada badannya. Dia memang lelaki sejati yang macho!

Bonjolan pada jeansnya kini mengembang..mungkin disebabkan rangsangan kata-kata aku tadi. Kamal menurunkan zipnya dengan perlahan-lahan.. aku tidak tahan lagi. Aku menghulurkan tangan membantunya membuka zipnya. terasa tangaku tersentuh bahagian yang hangat... Butuhku terus menegang! Akhirnya, bulu-bulu butuhnya tertayang di depan mataku.



Lebatnya bulunya! Aku terus memegang butuhnya lalu mengeluarkannya. Butuhnya keras berurat-urat, lebih kurang 6 inci panjang dan berkepala besar! Aku meraba-raba butuhnya dengan perlahan. Kamal ingin menutup semula zipnya, tetapi aku bingkas melutut di depannya lalu memasukkan butuhnya ke dalam mulutku.

Kamal sangat hairan dengan tindakanku, Selama ini, dia menganggap aku sebagai lelaki tulen yang "ingin tahu" sahaja dan tak sangka aku menghisap butuhnya. Memang aku berwatak macho dan kejantanan juga... perempuan pun tertarik oleh watak aku, sedangkan lelaki, mana dapat membezakan aku ini lelaki tulen ataupun gay.

Kamal ingin menepiskan tindakan ku tetapi aku terus menghisap dengan lebih erat lagi, dia mengalah!

Betapa nyamannya perasaan menghisap butuh seorang lelaki tulen yang macho seperti Kamal ini! Aku bagai terapung di awangan... mengecapi kenikmatan yang tidak terhingga ini!

Rasa butuhnya masin manis, bau butuhnya dicampuri dengan bau keringat lelaki dan sedikit bau hancing...Bulunya yang lebat pula menghasilkan bauan yang mengghairahkan...Batangku hampir nak terpancut semasa menghisap butuh Kamal!

Kamal menikmati hisapanku. Dia memejamkan matanya dan mengarahkan punggungnya ke depan sedikit supaya seluruh batang butuhnya dapat dimasukkan ke dalam mulutku. Dia mulai bergerak dengan rentak yang sama rata. Tidak lama kemudia, aku cuba menghisap dengan lebih erat lagi. Nampaknya Kamal suka akan cara hisapan itu, dia mempercepat rentak gerakan pinggulnya. keluhan demi keluhan Kamal dapat didengar. Dia terpaksa memperlahankan suara rintihan kenikmatannya kerana takut orang perasan apa-apa yang kami buat di dalam tandas. tetapi, daripada ekspresi wajahnya, jelas menunjukkan bahawa Kamal dalam kesedapan. Butuhnya semakin keras. Seluruh mulutku diisi penuh dengan batangnya yang keras dan bertenaga. Tidak dapat dibayangkan, aku betul-betul sedang menghisap butuh seorang lelaki yang selama ini aku idam-idamkan.

Sekarang, kamal tidak dapat menahan keluhannya lagi, suaranya semakin kuat. Dia seolah-olah tidak mengendahkan kejadian di sekelilingnya lagi... Dia mengeluh kesedapan," EEEEEEEEEEEEEEEEHHH!!!"

"Nak keluar dah,"sahut kamal. Aku bertambah ghairah... air mani jantan tulen ini akan kunikmati sekejap lagi. Aku memegang paha Kamal pada seluar jeansnya yang separuh londeh itu, menghisap dengan lebih kencang lagi. Kamal tidak tahan dengan rangsangan maksimum itu... dia hampir bergeletar badannya sambil menekan kepalaku ke arahnya. Seluruh batang butuhnya tertanam ke dalam mulutku.... dengan rintihan kepuasannya, air maninya terpancut keluar bagaikan ledakan gunung berapi!

"AHHHH........AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH" Pancutan demi pancutan air maninya ke dalam mulut ku. Aku menyambut dengan kepuasan...merasai kesedapan air jantannya yang masin dan manis itu.............

Setelah mengeluarkan air maninya, Kamal lantas memakai seluarnya semula. Aku menolongnya membetulkan tali pinggangnya lalu memegang bonjolan yang masih kelihatan seksi dan kembang itu walaupun telah habis meledakkan cairannya!

Kamal senyum kepada saya, "U pandai menghisap!"

"Sedap tak?"tanyaku.

"Sedap sekali! Lain kali, boleh suruh U hisap lagi?"

"Anytime!"sambil aku puji,"Butuh U besar dan keras, nyaman semasa menghisapnya... Kalau boleh, aku nak hisap selalu"

Kamal tersenyum,"No hal!" lepas itu, aku memberikan nombor telefonku kepadanya.

Kami berdua keluar dari tandas. Orang ramai di luar masih asyik berdansa, mereka tidak tahu bahawa aku telah menikamti sajian seks yang paling nyaman daripada seorang lelaki macho tadi!

Kamal pernah menelefon ku semasa aku melawat ke KL tempoh hari. Dia memandu dari PD ke KL semata-mata untuk menemuiku. Isterinya pun ikut sama. Tapi, semasa kami menikmati kesedapan seks di bilik, isterinya menunggu di dalam kereta.

Selepas air maninya aku rasa, kami pergi makan bersama-sama isterinya. Isterinya sangat peramah... maklumlah aku abang angkat suaminya!!! Rahsia ini tetap tertanam dalam hati kami untuk selama-lamanya!!

No comments:

Popular Posts